Terugbetalings- en retourbeleid
Ons beleid voor terugbetaling en retourneren duurt 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
U heeft het recht om een bestelling binnen veertien dagen na de dag waarop u de producten ontvangt te annuleren, met inachtneming van de volgende uitzonderingen:
Op Maat Gemaakte Producten: Producten die op maat gemaakt of gepersonaliseerd zijn naar uw specificaties, komen niet in aanmerking voor retournering. Zodra een bestelling voor op maat gemaakte producten is bevestigd, kan deze niet worden geannuleerd of geretourneerd.
De kosten voor het terugsturen van producten zijn de verantwoordelijkheid van de klant. Producten moeten in hun originele staat worden geretourneerd, en we behouden ons het recht voor om retourzendingen die niet aan onze eisen voldoen, af te wijzen.
Om een retourzending te starten, volgt u de instructies die worden verstrekt in onze sectie Retourbeleid op het Platform of neemt u contact op met ons klantenserviceteam voor hulp. Het niet naleven van ons retourbeleid en richtlijnen kan resulteren in vertraging of weigering van uw terugbetaling.
Dit beleid kan onderhevig zijn aan wijzigingen, en we raden u aan om het regelmatig te bekijken om ervoor te zorgen dat u op de hoogte bent van eventuele updates of wijzigingen.
Terugbetalingen
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u bent goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er automatisch een tegoed toegepast op uw creditcard of originele betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.
Late of ontbrekende terugbetalingen
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst opnieuw uw bankrekening.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel is geboekt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als u dit allemaal heeft gedaan en u heeft uw terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons.
Uitverkoop
Alleen regulier geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Verkoopartikelen kunnen niet worden terugbetaald.
Omruilingen
We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het wilt omruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op {e-mailadres} en stuur uw artikel naar: {fysiek adres}.
Retourzendingen
Om uw product te retourneren, dient u uw product naar een door ons opgegeven adres te sturen. We gebruiken het magazijn in België van de fabrikant voor retourzendingen.
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kost voor uw omgeruilde product om u te bereiken, variëren.
Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering te kopen. We garanderen niet dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.